Wpis zmian w rejestrze

1.  PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia┼éalno┼Ťci leczniczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1638);
  • Rozporz─ůdzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 wrze┼Ťnia 2011 r. w sprawie szczeg├│┼éowego zakresu danych obj─Ötych wpisem do rejestru podmiot├│w wykonuj─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç lecznicz─ů oraz szczeg├│┼éowego trybu post─Öpowania w┬ásprawach dokonywania wpis├│w, zmian w rejestrze oraz wykre┼Ťle┼ä z tego rejestru (Dz.U. z 2014 r. poz. 325);
  • Rozporz─ůdzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 maja 2012 r. w sprawie systemu resortowych kod├│w identyfikacyjnych oraz szczeg├│┼éowego sposobu ich nadawania (Dz.U. z 2012 r.┬ápoz. 594)

 

2.  MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY:
Wydział Polityki Społecznej
Oddział Zdrowia Publicznego

Kontakt:
pok├│j 612

tel. (17) 867-16-12

faks: (17) 867-19-59

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamuj─ůcymi. W przegl─ůdarce musi by─ç w┼é─ůczona obs┼éuga JavaScript, ┼╝eby go zobaczy─ç.

3. DOKUMENTY I WARUNKI NIEZB─śDNE DO ZA┼üATWIENIA SPRAWY:

  • Wniosek o wpis zmian w rejestrze:

- wnioski sk┼éada si─Ö wy┼é─ůcznie w postaci elektronicznej, z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 wrze┼Ťnia 2016 r. o us┼éugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1579) lub profilu zaufanego ePUAP,
na zasadach okre┼Ťlonych w┬áustawie z┬ádnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia┼éalno┼Ťci podmiot├│w realizuj─ůcych zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570);

  • O┼Ťwiadczenie wnioskodawcy zgodne z tre┼Ťci─ů art. 100 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia┼éalno┼Ťci leczniczej ÔÇô (formularz F-01/KIU-128);
  • Dokumenty potwierdzaj─ůce zmiany zachodz─ůce w podmiocie wykonuj─ůcym dzia┼éalno┼Ť─ç lecznicz─ů powsta┼ée po wpisie do rejestru;
  • Dokument potwierdzaj─ůcy uiszczenie op┼éaty za wydanie za┼Ťwiadczenia o wpisie zmian┬áw rejestrze.

 

Rejestr Podmiot├│w Wykonuj─ůcych Dzia┼éalno┼Ť─ç Lecznicz─ů prowadzony jest w┬ásystemie teleinformatycznym i┬ájest dost─Öpny na stronie: www.rpwdl.csioz.gov.pl


4. OPŁATY:
ÔÇó 214 z┼é - p┼éatne na konto:

Podkarpacki Urz─ůd Wojew├│dzki

ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzesz├│w

74 1010 1528 0012 1222 3100 0000

tytułem: Opłata za wpis zmian w rejestrze podmiotów leczniczych

5. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Organ prowadz─ůcy rejestr dokonuje wpisu do rejestru oraz wydaje za┼Ťwiadczenie o┬átym wpisie w terminie 30 dni od dnia wp┼éywu kompletnego wniosku o wpis do rejestru wraz z o┼Ťwiadczeniem.

 

6. SKŁADANIE ODWOŁAŃ:
Nie dotyczy.

7. UWAGI:

Brak.

8. OŚWIADCZENIE:

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, ┼╝e:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Podkarpacki z┬ásiedzib─ů w┬áRzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzesz├│w;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane b─Öd─ů w celu realizacji zada┼ä Wojewody
Podkarpackiego i nie b─Öd─ů udost─Öpniane innym odbiorcom;

3) posiada Pani/Pan prawo dost─Öpu do tre┼Ťci swoich danych oraz ich poprawiania;

4) podanie Pani/Pana danych osobowych jest obligatoryjne, a ich zakres zosta┼é okre┼Ťlony w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia┼éalno┼Ťci leczniczej.